Heaven? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jan Holland - WaarBenJij.nu Heaven? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jan Holland - WaarBenJij.nu

Heaven?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Aloha mensen!

Hoe mooi kan een vakan… eh stage beginnen! Brak uit het vliegtuig, stap je het paradijs binnen, aangevoerd door een vriendelijk zonnetje en een warme zuidenwind. Een uurtje later zitten we op de veranda te genieten van een klein pilsje en een ondergaande zon, kortom fantastisch!
Na ons eerste avondmaal, biefstuk, roerbakgroenten, brood en Amstel Bright, kon de avond beginnen. Een huisgenoot van ons, Heidi, bracht ons daarna mee naar een club, de Ay Caramba, waar we ons eerste avondje uit hebben gevierd. Van 9 tot 10 happy hour. Voor 10 gulden kon je een uurtje onbeperkt genieten van Curaçaose lekkernijen. Onder aanvoering van een reggae bandje “the lions” dansten we de avond uit. Echt een te gekke sfeer in de open lucht, in het klassieke centrum van Willemstad. Is this Heaven? Het komt dichtbij!
Eenmaal thuisgekomen hebben we nog even gechilled op onze veranda en daarna zijn we naar bed gegaan!
Na een korte nacht, werd ik om kwart over 5 al wakker. Ik keek naar buiten en zag de zon opkomen. Vogels gaven me een eerste ochtendconcert en geloof me, je bent dan gelijk topfit wakker. Je bent de lange reis en de biertjes die je systeem aan het verlaten zijn, snel vergeten. Ik heb de camera gepakt en een foto van het schouwspel gemaakt (kijk in mijn fotoboek). Zoals je misschien wel gemerkt hebt tijdens het lezen, ik heb het naar mijn zin. Het is hier zo mooi, zo puur, zo lekker. Echt te gek dus. Ik ga nu stoppen, want er moet even gezwommen worden in het azuurblauwe water van de Caribische zee. Dit alles is niet bedoeld om jullie jaloers te maken, het is een goede afspiegeling van de werkelijkheid op dit eiland! Ik houd jullie op de hoogte!
Xxx en boks, Jan

  • 28 Januari 2009 - 14:34

    Bertus:

    Hé Jan, geweldig om te lezen jongen, dat is nou met recht een MOOI VERHAAL. Jaloers ben ik niet maar ik zou wel graag met je willen ruilen!!! Echt te gek. Zet er maar snel een paar foto's bij. Ben ik wel benieuwd naar. Veel plezier en houdt ons op de hoogte. Groetjes pa.

  • 28 Januari 2009 - 15:41

    Erica:

    hmmm misschien toch wel een beetje jaloers...!! Geniet lekker!!
    xx Eer

  • 28 Januari 2009 - 18:59

    Ma:

    Wat een eeenig verhaal, echt mooi verwoord, het spreekt zeker tot de verbeelding.

    Wat een ervaring tjonge...

    xx ma

  • 28 Januari 2009 - 19:00

    Spank En Annie:

    Nouw en! Wij zitten hier lekker in de kou! Bij de warme kachel! Dat is pas genieten..

    #Jalouzie#

    Fijn dat je veilig bent aangekomen!

    De eerste dagen zal wel genieten worden! Laat ons meegenieten met je verhalen op het web! Dan hebben wij toch nog een beetje SummerFeeling hier!:)

    Veel plezier!

  • 28 Januari 2009 - 20:42

    Erik:

    Amen.....

    Echt een slecht verhaal...

  • 28 Januari 2009 - 21:11

    Maarten:

    Wat ben jij een lul, Jan.
    Hier is het verduld koud en jij maar chillen..nee tis je gegund, ouwe!
    Vooral dat eerste avondje klinkt heel relax en natuurlijk de azuurblauwe zee...
    Ik kan me wel voorstellen dat je dat 'This must be heaven'-gevoel hebt!


  • 28 Januari 2009 - 23:27

    Ma:

    trusteeeee voor straks

    xx ma

  • 29 Januari 2009 - 20:09

    Robert-Jan:

    Hee kerel...ga je vanaaf mee poolen? :P

    hmmm dat duurt voorlopig weer ff...jammer maar geniet ervan kerel! zo te horen is dat al aardig aan het lukken met je kleine pilsjes! :D

    Ik kom wel een x een bak koffie halen daar :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Hallo en welkom op mijn reisblog. Op deze website staan verslagen van de reizen die ik heb gemaakt, of die ik aan het maken ben! Neem gerust een kijkje en laat een berichtje achter als je dat leuk vindt! Enjoy! Gr, Jan

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 36006

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 31 Januari 2013

Backpacktrip van Rio naar Bogota

27 Januari 2009 - 30 Mei 2009

Stage Curacao!

Landen bezocht: