Over Mambo, uitgaan en ontmoetingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jan Holland - WaarBenJij.nu Over Mambo, uitgaan en ontmoetingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jan Holland - WaarBenJij.nu

Over Mambo, uitgaan en ontmoetingen

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Ongelooflijk dat ik op mijn 5e dag alweer mijn derde verhaal aan het typen ben, maar jullie verdienen het. Het geeft ook wel aan, dat ik het geweldig naar mn zin heb hier. Je kunt potverdikkie wel blijven schrijven, dus ik doe mijn best om dat zoveel mogelijk te doen!
Twee dagen geleden zijn we voor het eerst op Mambo Beach geweest en al de verhalen over dat stuk zand is waar, wat een vette plek is Mambo. Het hele strand is beveiligd voor alle scumbacks die het eiland telt, dus je wordt niet lastig gevallen door drugsverslaafden, dikke eindbaashoeren en hondsdolle randfiguren. Wel zo lekker!
Eenmaal op het strand aangekomen, crash je neer op een strandbedje en wordt je verblijd door een zacht ruisende zee, een warme zon en sfeerverhogende loungemuziek. Daarbij wordt je geflankeerd door een kudde mooie vrouwen, waar je bijna naar van wordt, zoveel en zo mooi zie je ze tegenwoordig niet vaak meer! Ook dat is dus dik in orde.
Wouter en ik hebben eerst een rondje gelopen langs alle clubs en shops en hebben daarna Robin en Harold afgelost. We hebben ons daar prima vermaakt en hebben beloofd om vaker terug te komen, zo’n 88 keer om precies te zijn! We hebben daar ook drie meisjes leren kennen door een “sleazy” openingszin van Robin: “zouden jullie een foto van ons willen maken?” Ouwe boef. Gelukkig trapten de dames erin en het contact was gemaakt. Loes, Rianne en Mardy zijn drie PABO studenten die hier 3,5 maand stage gaan lopen. Een gezellige boel dus hier.
’s Avonds zijn we naar de Gartoush club geweest, een Houseclub die net open was. We hebben daar mogen genieten van lekkere houseklanken en dansend verlieten we de club. Het was tevens de eerste keer dat deze meneer water heeft gedronken in een club, want hij was de BOB. Ik kreeg deze titel door een bloedstollend kaarttrek spel. Degene die de hoogste kaart zou trekken, was de lul, eh BOB. Wouter trok een drie, ik een vrouw en Robin trok ook een vrouw. De spanning steeg. Bij de tweede ronde trok Robin een boer. Een verloren zaak zou je denken,maar nee, ik ging daar niet lafjes overheen, ik trok een aas. Uiteindelijk vond ik het helemaal niet erg om te Boppen, dus dat viel ook weer mee!
Gisteren hebben we een chilldagje gehad in onze crib. We hebben de dag gevuld met klaverjassen, hartenjagen, FHM’s lezen en muziek luisteren! ’s Avonds werden we uitgenodigd door de dames om een drankje te doen. Mooi uitzicht hebben de dames. Ze kijken uit over Willemstad en dat valt niet tegen! Na het drankje zijn we doorgereden naar Mambo voor een feestje. En verassend: het was wéér heerlijk, Coby! Het was niet superdruk, maar wel erg gezellig!
Vandaag gaan we naar het strand om weer een stukje bruiner te worden!
Het enige mindere puntje wat ik jullie mee ga geven, is dat ik onderhand twee uur per nacht slaap. Vanochtend was ik om half 8 wakker, alle dagen daarvoor om half 6. Ga er vanuit dat we niet voor 3en op bed liggen en tel de uurtjes die ik maak. Dat ik er nog niet neergetieft ben, is verrassend. De jongens hebben een weddenschap gemaakt wanneer ik er bij neerval, maar dat gaat niet gebeuren. Ik voel me topfit en heb wat aan mn dagen, dus ma, wees niet bevreesd, deze jongen redt zich prima
U zult denken: “worden de verhalen dan nooit serieuzer?” Jawel, vanaf morgen beginnen bij sommige de stages al, dus dan kunt u genieten van onvervalste literatuur en werkervaringen!

Voor nu wens ik iedereen sterkte in de kou. Kleedt je warm aan, anders zou je wel eens ziek kunnen worden. Ik stap zo het zonnetje in, dus niet iedereen baalt vandaag!

x x

  • 01 Februari 2009 - 16:24

    Bertus:

    Ziet er goed uit man. Ik zie dat ze daar door Freddie gesponsord worden, da's niet gek.
    Mooie plaatjes. Geniet ervan en morgen werken met luie r...
    Groetjes pa.

  • 01 Februari 2009 - 16:57

    Ep:

    Topverhaal weer sjaakie!! helemaal super om te horen dat alles zo goed gaat!! Ik spreek je snel, en nu werken met je luie kadaver!!!!!

  • 01 Februari 2009 - 17:12

    OJ:

    wat een domme meisjes!

  • 01 Februari 2009 - 17:54

    Jan:

    Wie is OJ?

  • 01 Februari 2009 - 22:16

    Niels:

    Hee Jan,

    Ik krijg heimwee door jouw verhalen! geniet ervan!

    Groeten Niels

  • 02 Februari 2009 - 06:12

    Anita:

    Hoi jan super dat je het zo naar je zin hebt, ik ben jaloers op je

  • 02 Februari 2009 - 11:05

    Rien^^:

    Aaaah lekker weer dan man, nog steeds /jarlours xD
    Veel plezier daar, en niet teveel mooie foto's dr op zetten, anders zwem ik er wel heen :P

  • 02 Februari 2009 - 16:40

    Maarten:

    Hee Mambo#5,

    Het kon natuurlijk niet uitblijven dat je over de chickies daar ging schrijven.
    Maar een mooi verhaal weer, Jan, en niet alleen over de dames uiteraard!
    Oja ik heb nog wel een suggestie voor wie 'OJ' is..Zou het OJ Simpson kunnen zijn? ;)

    masssel

  • 02 Februari 2009 - 16:47

    Judith:

    Hahaha Jan, jij hebt Robin dus al snel geleerd hoe dat moet, praatjes maken met vrouwtjes ;)
    Klinkt allemaal zo heerlijk man, DAMN!!!!
    Miss you..

    Kusjes Juuttje

  • 02 Februari 2009 - 18:43

    Ma:

    Flauw dat ze het allemaal over die meisjes hebben, alsof jij daar alleen maar interesse in zou hebben poeh!!

    Nee je moet ook een voorbeeld zijn voor je maten, gewoon als vrienden zeg maar.Dat ze dat nu niet snappen hier zeg.....

    Leuk verhaal weerJan en fijn dat ik je verbrande kop even gezien heb gisteren.

    Liefssss your mom

  • 02 Februari 2009 - 19:48

    Robin L:

    Jan, je bent mijn held!!
    Geniet ervan kerol, we missen je op zaterdagmorgen..
    En vooral succes met je stagewerkzaamheden!

    Greetss Robin

  • 02 Februari 2009 - 20:20

    Annie:

    Janneman...sommige mensen balen dus wel;)!

    mazzel

  • 03 Februari 2009 - 12:44

    Hellum:

    ...pffff... den haag is ook heus leuk hoor ;-)


  • 04 Februari 2009 - 09:50

    Bigbrother:

    hahahahaa hellum...

  • 04 Februari 2009 - 12:08

    Bea:

    zo heb je al lekker gewerkt.
    op je t shirt zeker nou dat kan hier nog echt niet. ruilen met hier?

  • 04 Februari 2009 - 14:06

    Elsemieke:

    Hee Jan,

    Erg leuk om de verhalen en belevenissen te lezen! Klinkt super allemaal, geniet er nog maar van en succes met stage he!

    Liefs Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Hallo en welkom op mijn reisblog. Op deze website staan verslagen van de reizen die ik heb gemaakt, of die ik aan het maken ben! Neem gerust een kijkje en laat een berichtje achter als je dat leuk vindt! Enjoy! Gr, Jan

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 36013

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 31 Januari 2013

Backpacktrip van Rio naar Bogota

27 Januari 2009 - 30 Mei 2009

Stage Curacao!

Landen bezocht: